CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 24, 2009

Rahsia Peribadi Melalui Kek Kegemaran


Kek juga boleh melambangkan keperibadian anda. Personaliti anda diukur dengan pilihan kek yang anda sukai akan melambangkan peribadi anda.


Kek Span

Anda seorang agak manis, comel dan manja. Cinta bagi anda sesuatu yang hangat dan banyak persoalan. Anda memiliki sikap keanakan kadangkala merumitkan diri anda.

Brownies


Anda seorany yang sukakan cabaran. Cinta bagi anda merupakan impian indah. Jika anda marah andah amat ditakuti. Anda digemarai kerana pandai berjenaka. Dan anda paling setia dalam cinta.


Kek Orange

Seorang yang licah dan suka bercakap. Kerjaya yang sesuai alah seorang guru atau penguras jualan. Anda pali ramah dan mungkin meyimpan banyak cinta.


Kek Vanila Cokelat

Lembut dan pandai jenaka. Banyak memberi motovasi kepada kawan kawan. Anda boleh berkawan dangan seseorang itu seumur hidup.


Kek Strawberry Cheese

Melambangkan anda seorang yang romantic dan peyangany. Anda akan mengamil berat akan sesapa sahaja yang rapat dengan anda. Tetapi kadang kala anda terlalu emosi dan menjengkelkan orang di sekeliling anda.


Kek Cokelat

Seka memberi dan menerima bantuan. Sangat keratif, suka sesuatu yang mencabar, bercita cita tinggi dan penyabar orangnya. Anda seorang yang tidak takut akan cabaran dan tiada apa yang akan menjadi penghalang pada hidup anda


Ice Cream Kek

Anda dan bidang suka tidak dapat dipisahkan. Walaupuan anda bukan ahli sukan anda paling kurang suka menjadi penonton sukan. Sukar medampinga anda kerana anda seorang yang mempunyai citarasa tinggi.


Carrot Kek

Anda seorang yang lucu dan periang. Bagi anda kepuasan melihat orang lain tersenyum. Semua orang suka anda dan anda seorang rakan yang setia…

0 comments: