CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 24, 2009

Rahsia Peribadi Melalui Mandi


Semua manusia dalam dunia ini mandi. Paling tidak pun sebulan sekali… Mandi pun ader rahsia yang sendiri. Jika anda mandi bahagian aper yang anda basuh terlebih dahulu. Jangan menipu, jika tidak anda akan melihat jawapan yang berbeza.


Dada


Anda sorang yang sangat pratikal, amat jujur dan tdak suka berselindung. Bagi anda keperluan diri anda adalah amat penting. Anada kelihat bukan peyabar bagi sesetengah pihak.


Muka


Duit adalah segalanya untuk diri anda. Anda akan mendapatka segalanya yanga apa jua cara yang anda perlukan. Orang lain sukar untuk fahami anda, kerana anda sangat berahsia.


Lengan


Anda yang suka bebas dan kuat bekerja. Secara keseluruhan anda sangat poplular kerana sifat anda yang suka menolong orang lain, Jika anda dalam kesusahan sukar untuk anda beritahu orang lain kecuali mereka yang betul rapat dengan diri anda.


Rambut


Seorang yang artistic, peyanang dan mempunyai pikiran positif. Anda suka mengimpikan aper yang bukan orang lain fikirkan. Anda akan berkerja sekuat hati walaupun diluar kemampuan diri anda. Bagi anda keluarga dan rakan amat penting.


Bahagian Sulit


Anda sebenarnya jenis pemalu. Anda kurang mempunyai keyakinan diri dan selalu sukar untuk berkomunikasi dengan orang lain. Anda tidak mempunyai kawan yang ramai dan selalu membuat diri anda sunyi. Anda juga mudah putus asa akan sesuatu pekara.


Bahu


Anda selalunya kelihatan gagal. Ramai orang tidak suka anda. Duit dan kuasa adalah impian anda.


Bahagian Lain


Anda seorang yang biasa, mempunyai kekuatan dalaman yang sukar ditandingi. Anda perlu banyak belajar besabar dan berhadapan dengan beberapa pekara mencabar.

0 comments: